känns som lördag idag.

igår efter jobbet så åkte jag och anders på utflykt vi vavid en liten "insjö", satt där och åt mat som jag hade tagit med. Rostbiff med potatissallad. Gott det! Sen så åkte vi hem till vallstena, fika där. (Lägger in bilder snart,glömde kameran i vallstena)Sen skjutsa jag in pappa och rasmus till båten. Rasmus skulle upp och hämta en bil!
På kvällen grilla vi alla här på åbygård. Jättegott och fint väder!

Idag så har jag jobbat, när jag kom hem så åkte jag och anders ner i skogen och tyna(eller hur man stavar). Jag gjorde hans volvo 240. Första gången, hehe..sladda med den nere i gytjan Roligt :)

Vi är hundvakter ikväll också, så lady fick följa med mig mer i bilen, när jag varit och hämtat mer stolpar och vatten.
Nu har vi precis varit i stan och köpt mat på thai thai, gud va gott det va. Anders tog stekta nudlar, vilken flasback jag fick från den lukten. Åt ju nästan bara det, fast med ris....

Ikväll tänkte vi kanske se en film, får se vad vi känner för...något hittar vi alltid på.

"Drömmer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0