Jag älskar sol.

Nu har jag inte skrivit på några dagar och det är för jag helt enkelt inte har haft tid.

Min torsdag, så jobba jag 7-11, sen börja jag vid 17-21 igen. Där emellan va det plugg och så har jag ju fastnat i "the Hills". Farligt, jag har lixom inte tid att va fast just nu. 

Min fredag: Jobba jag 7-11, sen så gick jag till joda och åt, satt på uteserveringar och plugga lite innan skolan börja kl 13.
Det va sista lektionen innan tentan. så det va bara att suga in all information.
På kvällen så grilla jag och Anders. Jag gjorde några poatispaket som blev super goda. Somna i bra tid.

Min Lördag: Jag jobba kl 5-15. Jag skulle jobba med allt från frukosten, göra lunchpaket, och sen laga middag på gustavsvik som inger sen skulle servera. Så det va lite pyssel med att förberada för det. Sen till maxi där jag handla med Sara och Jocke. Åkte hem och duscha efter det sen kom sara och jocke efter ett tag. Då grilla vi och satt i solen och hade det gott. Närmare åtta drov vi till ericas inflyttningsfest. Det va trevligt. Sen så åkte vi i en skåpbil in, där vi 4 fick sitta där bar för det fanns inte platser till alla. Hehe en roligt upplevelse. 
Kom in till stan och såg att det va en himla kö till munken. erica hade glömt sitt munken kort så vi kom inte in i vip kön som vi skulle egentligen. Så vi gick till surfers sen drog vi till max och åt. Därefter ringde vi till Hanna så kom hon och hämta oss.
Jag kan säga att det va skönt att komma hem till sängen och sova, de va en lååång dag.

I morgon börjar en låång jobbperiod, är nämligen uppsatt på 18 dagars jobb i rad, kan bli mer eftersom jag inte har schema på längre. Men det är bara att bita ihop och jobba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0