Har inte riktigt haft tid för bloggen.

men nu får jag väl uppdatera lite snabbt, eftersom de verkar som att några vill det. :)

Jobbar mkt nu, är inne på min 13dagars period nu, men den tar slut till helgen för då är jag ledig..

Igår va jag ute med tjejerna, en rolig kväll :)

Kreta resan var underbar, bortsett från de dålga vädret..

Ikväll har jag varit inne och jobbat, sen när jag kom hem så såg jag på tv, fick reda på att de blir en till sex and the city film JAAAAAAAAAAAAAA!

Igår jobba jag lunch på koggen, laga mat till 55 personer själv, men dem va nöjda och de va jättegott sa dem, sen hem och vila i en timme sen iväg och laga mat till skolungarna på gvik. Sen hem duscha och direkt in på party.

Nu skall jag sova börjar 7 i morgon bitti.!!!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: saara

tack för en rolig lördags kväll iaf:) var sköööj.. roligt att du kom med :P

2009-05-18 @ 12:49:15
URL: http://misssjl.blogg.se/
Postat av: Natta

ohh de var en eftrelängtad uppdatering:) Är de verkligen sant att de kommer en två, hoppas hoppas! Ses i morgon.

2009-05-18 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0