Vilket väder

Vakna i morse när anders skulle till jobba att det blåsa som fan. Sen somna jag om och när jag kolla ut genom fönsret då så såg man inget bara vitt. Gick upp och satt på gotlandsradio och gjorde te och satt och myste i soffan. Va först och hämta tidningen, helt sjukt mina spår hade blåsit igen på vägen tillbaka alltså bara 2 min senare, högst.

Gud va många olyckor och avåkningar det varit idag, dem avrådde ju folk att åka upp på vägarna. Prata med pappa, han sa att jag inte skulle ge mig ut, det blåsa som fan och man såg inget.
Jag fick ringa till jobbet och säga som de var, dem förstod helt, va tydligen fler som inte kom in pga av vädret. Internet har inte funkat på hela dagen heller så jag har bara pyssla hemma hela dagen, städat och läst en bok som jag lagt på hyllen för några månader sen. Nu har jag kommit in i den igen. Sen har jag ju pluggat också.
Fick reda på mitt matteprov idag, gick bättre än förra gången iaf. Men inte så bra som jag ville.

Satt på kaffe till Anders innan han kom hem, då blev han glad iaf. Han handla innan han åkte hem så jag skulle slippa åka till stan och handla i morgon. Inte ofta han gör det, men det va snällt av honom :)

Gjorde sen mat blev lite rester, kycklingpasta och sen åt jag rostadepotatis med kyckling.

Nu har Anders varit ute och sprungit en sväng i blåsten, jag håller mig gärna inne så jag följde inte med. Nu har jag gjort chokladbollar som vi skall äta nu och sätta oss framför tvn och slappa.

Kommentarer
Postat av: Lis

Hälsa Anders att han får en guldstjärna för att han handlade :)

2009-03-25 @ 23:28:41
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0