Thailand dag 28

(26 nov)

Idag sov vi länge, cornelia och anna väckte oss kl 10.45. Vi trodde inte på dem att klockan var så mycket, men det va den.
Louise kände sig sjuk idag så hon låg kvar i sängen. Jag orka integå någonstans så jag stanna kvar jag också. De andra åkte till MBK.
Jag gick och satt mig en stund vid datorn, såg då att det va uppror på flygplatsen. Flygplatsen var avstängd och kunde kanske vara det i några dagar. Fick jag reda på. Det betyder att vi inte kommer till Kina.  Men det är ännu oklart hur det blir.
Jag och Louise gick sedan till skräddaren, klänningen var inte klar. Som han hade sagt att den skulle va. Louise gick sedan till datorn och jag gick på ansiktsbehandling. 150 kr. För det priset s färga jag ögonfransarna, vaxa ögonbrynen, hade en vanlig ansiktsbehandling och en varm mask för djupare rengöring. Den masken blev helt stel och kanske 0.5 cm tjock. När hon slet av masken från mig så låg den bredvid mig som en leksaksmask. Skit läskigt, hehe.
Blev helt rödprickig i ansiktet efter, efter som hon gått in med en nål i varje porr och tryckt ut, gjorde skit ont, jag grät. Såg ut som jag va sjuk efteråt. men det va borta efter några dagar.
Vi gick sedan till skräddaren igen och sen sprang vi till posten.
Cornelia och anna ville sedan tvätta håret så vi gick till den frisören vi skulle till i morgon. Då fick vi se hurvårat löshår skulel se ut. Långt!
Vid skräddaren träffa vi på Sanna och manne, dem skulle ha åkte hem i natt men det kan den ju nu inte.
Efter frisören gick vi en sväng runt kvarterat ock då träffa v på sanna och manne igen. Dem tipsa om en nattmarknad. Vi gick sedan till en restaurang och jag åt pizza. 46 kr.
Sen skulle Louise och anna på ansiktsbehandling. Jag sa till Louise att om hon tyckte att den där porgrejejn gjorde ondare än att tatuera mig så skulle jag tatuera mig. Louise tyckte att porgrejen gjorde ondare. Så jag bestämmde mig för att tatuera mig. Vi smög iväg utan att dem andra visste det. Den kostade 300kr.
Sen träffa vi på cornelia och anna på glassbaren, vi sa ingen vi skulle se om dem märkte något. Tills slut fick vi säga något och då märkte dem det. Roligt!
Efter vi ätit lite glass gick vi tillbaka till hotellet och snacka skit.

forts följer..




Det färdiga resultatet




Kommentarer
Postat av: Nicole

ohh vad lyxigt att vara i thailand :) fin tatuering oxå

2009-03-05 @ 11:44:24
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0