Spontan onsdagkväll igår

Älskling kom hem och vi bestämde oss för att åka in till stan och äta. Det blev bolaget, vi åt tvårätters. Som förrätt åt jag chevrégratineradtoast på en salladsbädd(hur gott som helst) och till varmnrätt lamm med en potatis och getost kaka. med tillbehövr. Så sjukt gott.
VI åkte sedan hem och såg en film, den va bra faktikst. Jumper såg vi.
Va så trötta så vi gick sedan och la oss.

Såg att den där resan hade tagit slut nu så vi kanske skall boka en annan resa nu snabbt som möjligt, skall träffa natta en snabbis idag, vill ju verkligen iväg.

NU skall jag göra matteprov, inget som jag har längtat till, men tänk på mig nu i tre timmar framöver och håll tummarna.
Jag VILL att det skall gå bra.
Hör av mig sen hur det kändes.

Kommentarer
Postat av: blondstar - blivande mamma

tack tack :D blev riktiogt nöjd. trodde man skulle bli yr men de blev man inet :D

2009-03-19 @ 10:05:29
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0