priserna stiger

Jobbet igår kväll gick faktiskt jättebra, även fast jag inte va så peppad när jag skulle gå dit. Kände mig seg hela dagen igår. Men som tur så gick det bra iaf, hoppas det fortsätter så, så får jag en bra lön nästa vecka.
Fik mitt lönespec från koggen igrå också, det va inte så dumt det heller.

Sitter och kollar resor nu men det stiger bara mer och mer för varje dag, så tjejer om vi ännu skall åka så kanske vi skall ta och boka snart..eller jag vet inte..

Idag skall jag kolla igenom matte, det är inget som jag längtar efter direkt.  Men måste göras, för på torsdag har jag prov.

Varför skall det regna idag för, det va ju så fint väder igår, nu snöar det typ också. Vi får hoppas våren kommer snart iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0