Plugg hela dagen




Idag är vi hundvakter, eller egentligen från igårkväll. Så direkt när jag vakna i morse gick jag ut med Lady.
Sen va det in och slänga i sig lite frukost och läsa tidningen.
Nu har jag gjort min dagligakoll på internet och skall snart sätta igång med inlämningsuppgiften i matten som skall in denna vecka. Är nämligen sista veckan på mattekursen och på fredag har jag slut prov i matten.
Inte nog med det så har jag en inlämningsuppgift i juridiken som skall in om krediträtt, och den verka inte va den lättaste nej. Skall läsa ett antal sidor om krediträtt också och plugga på till matteprovet.  Skola på fredag och jobb 3 dagar denna vecka. Bland annt ikväll. Så jag har en hektiskt vecka framför mig.
Skall bli så skönt när det är slut med matten, hoppas bara jag klarar den, ber till Gud.
Alla som läser detta håll tummarna för min skull. Har inte lust att gå om denna kurs igen.

Nej nu skall jag börja plugga.


Kommentarer
Postat av: ♥Tuzz o Kotten!

Hallå, vad skoj att du tittade in hos mig! :)



Ja, Spanien var underbart. Vi bodde där i ett år och gjorde inte så jättemycket faktiskt.. :D Jag jobbade lite extra och pluggade lite spanska då och då, men på det stora hela var det ett års latande i solen. :)



KRAM

2009-03-30 @ 13:17:18
URL: http://mypregnancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0