ovanligt uppvaknande

Jag vakna i morse av att Erica ringde till mig, hon skulle ha åkt flyg i morse vid sju någon gång, men flygt hade gått sönder så hon ringde till mig och bar mig packa ihop en väska till henne för 3 dagar. För hon fick förslaget at sova där uppe. Hon fick guida mig igenom va jag skulle pakc ai, trött som jag var, så tror jag att jag fick med allt ändå.
Sen va det gasen in, väl inne så fick jag inte tag i henne på mobilen, det värsta va att jag hade en sån dålig batteri på mobilen så den skulle dö när som. Vad skulle jag gjort då?! Men jag gick iaf och fråga någon och tillslut kom erica ut. Hon fick sin väska och jag åkte hem, väl när jag nästan va hemma så ringer hon igen.
Hon frågar om jag kan vända för att planet är ännu mer försenat, så jag åker tillbaka in till stan igen och hämtar henne och kör hem igen.
En lite ovanlg morgon.

Idag skall det pluggar en hel del, har matteprov i veckan. Blä! Sen så skall jag jobba ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0