Min lediga dag i veckan

Jo idag skall jag ta en paus från jobb och skola.
Jag skall åka in till Natta till tolv, där jag skall bli bjuden på Lunch, inte illa! Fick även höra vad det skulle bli för mat, gott!

Åhh idag är det fint väder igen, underbart, men det tråkiga är att det blåser kallt.
Ikväll skall jag och Anders prova på någon annan mat, det är en GI rätt, Kyckling med Lime..Skriver senare om den va god.

Längtar tills jag får min bikini, hoppas den passar, det är allitd klurigt att köpa på internet.

Matteprov i morgon, inget som jag ser fram emot. Men jag får bita ihop och hoppas och så får jag tro på mig själv att jag klarar det här, ingen har tid att hjälpa mig heller, Anders kunde hjälpa mig med en sak igår, tack älskling. Men annars är han inte till så stor hjälp, tyvärr(Med matten).

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du följer bloggen :) renoveringen hoppas jag blir klar snart, så vi kan flytta in o bo på riktigt. eller vi bor ju här, men de är saker o prylar överallt :D men snart så :) måste ju skynda oss innan bebisen kommer oxå:) o innan jag inte orkar mera.. jag ska bli bättre med bilder!

2009-03-18 @ 10:30:08
Postat av: blondstar - blivande mamma

oj, ed va jag som svara o srkev den förra :)

2009-03-18 @ 10:30:39
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0