min helg

Jobb ju i fredagskväll, fi fan va män/killar håller på när dem är fulla med sitt jobb...Pinsamt!
Några skulle kommentera min bröst, dem snacka skit om sina kärringar, pussa på mig, gick ner på knä och stod allmänt och ragga på mig som stod i baren. Deras fruar/flickvänner sitter väl hemma och vet inget av det. Tur david va där också.

Fick hoppa in och jobba någon timme i Lördagsförmiddag, diska undan allt sen fredagaskvällen.
igår så va jag och Anders inne i stan på bokrean jag köpte 2 böcker. Roligt med böcker faktsikt. Anders köpte en bok och ett par ejans och en tröja. Roligt för honom att han hitta något.

Idag har vi städat, varit ute på en långpromenad. Så undetbart väder det varit hela helgen. Vi börja även se ett chuck avsnitt och om 5 minuter skall vi se ett till.

"Trött"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0