matten går skit..

Det finns överhuvudtaget ingen logik i matte B. Endel fattar jag men mycket fattar jag inte ett dugg av. Det känns helt meningslöst att sitta och räkna när man inte fattar något. Tillslut har man fått ut ett svar, så kollar man i faciet. Då visar det sig att det är helt fel. HJÄLP!!!!!!!
Jag har stor lust att hoppa av nu, men det kanske är onödigt för att det bara en några veckor kvar. Känns som om an kommer få IG ändå, så varför skall jag sitta och gnugga mina knölar som bara blir depp när det inte går.

Varför skall man kunna den matte som jag håller på med?!
Någon som vet kan ju svara på den frågan. hur man kan ha hjälp av det i arbetslivet?!

y-(-5)=7(x-3)

Tex ett sånt här tal!  Vart skall man ha användning till det?!

BLÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0