Måndag

Idag så sov jag verkligen ut länge, jag vakna kl kvart i 10. Det är sent om det handlar om mig. Så jag gick upp och hoppa i duschen. Sen satt jag mig framför datorn. Väntar ännu på resultatet från mitt matteprov.
Mamma slutar kl halv tolv, så jag tänkte åka hem där och umgås med familjen lite, får se hur många ur familjen som är hemma.
Skall iaf jobba sen kl 17. Då skall jag be om ledigt till resan.

Har försökt mig på matten idag lite, nu har vi gått över till vinklar iaf, det är lite lättare. Snart skall vi gå över till statisktik det verka lättast. Skönt. Måste även börja med en inlämningsuppgift till matten, skall nog göra det i morgon.
Har aldrig förut varit med om att man skriver en uppsats om matte. Det  får bli något nytt.


*Drömmar*

Kommentarer
Postat av: blondstar - snart mamma

ja, äntligen! :) papperna skrivs idag.. vi hade tur, med en vecka kvar inan vi hade fått betala dubbla hyror :)

2009-03-23 @ 14:30:32
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0