Läsa Läsa Läsa

I thailand börja jag läsa en bok om en amerikansk tjej som gifter sig med en iranier. Dem bestämmer att dem skall åka till iran på semester i två veckor. Han tar deras pass och säger att dem inte skall åka tillbaka till amerika. Han håller dem som gisslan i Iran. Dem har verkligen inget att säga till om.
Men iaf jag kom inte så långt i den i thailand. Men för 2 dagars sen börja jag läsa den igen och sen dess har jag inte kunant släppa boken, vilken gripande berättelse. Så i mosre läste ju de sista 150 sidor. Hemsk bok.

Igår läste jag i stort sett hela dagen, va ute på någon promenad också.
På kvällen fraktade vi 2 ankor hem till vallstena. Dem skulle få ett nytt hem. Vi blev bjudna på mat, jättegott!
Stanna även på fika och lite tv tittande.
Åkte sen hem och sov.

Idag vakna jag när anders gick upp och kunde inte somna om. Jag börja först läsa en tidning sen gick jag över till boken som jag blev klar med.
Skall ta och göra lite nytta nu. skall läsa lite juridik också.
Måste först gå ut och hämta tidningen och äta frukost. Sen skall jag även ut på en promenad.
Börjar jobba ikväll kl 17..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad heter den boken? Låter intressant..

2009-03-26 @ 13:02:57
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0