kvinnodagen igår

Igår så fixa anders frukost till mig, blev dock inte på sängen men iaf.
Sen va vi ute och gick en promenad. Åkte sen in till stan och handla frukter till Gino. Som vi skulle bjuda på till fika.
Även hyrde vi 3 filmer. The girl in the  park, the bucket list och babylon A.D

Jag såg the girl in the park igår när jag fixa maten. Sen såg vi the bucket list på kvällen med massa godis. Den va faktiskt bra, den hade en mening.

Igår kväll så hade jag gjort balsamicosås och hasselbackspotatis(önskemål från Anders), sen lammrib, blev skit gott.

Idag så skall jag plugga hela dagen, har precis gjort klart tentafrågorna, skall börja med matten och även läsa 25 sidor ur straffrätten. Sen måste jag städa. Sen blir det jobb vid 17.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0