Konstigt mail

Kolla mailen i morse, jag hade fått ett från lovefilm om att jag inte betalt den sista fakturan. Om jag inte betala den om 5 dagar så skulle dem skicka ut en påminnelse + att jag skulle få betala 50 kr i förseningsavgift. Men jag ringde till dem och jag hade ju betalt den, det visste jag. Det va över en vecka sen jag betala den. Så det måste ha blivit något fel. Men lite rädd blir man ju att an gjort något fel, vid betalningen.

Igårkväll va vi bjuda upp på tårta vid hanna och jens, en god tårta.

Idag skall jag plugga en massa juridik, sen cykla en sväng. Sen blir det jobb vid kl 17.

Vi kolla resa igår, sista minuten. Hitta ett härligt ställe, som låg på samma kust som barcelona. Såg skit mysigt ut och så va det billigt också. Har man dåligt väder en dag kan man ju bara ta sig till barcelona som bara låg 6 mil därifrån tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0