Godmorgon

Vakna till i morse som vanligt när Anders skulle gå upp. Men somna iaf om tillslut när han åkt. Sov till kvart över nio kanske.
Hans som jag skall jobba för på lördag skall ringa mig idag och vi skall gå igenom lite detaljer för kvällen.
Tror att det kommer bli en väldigt rolig kväll.

Skall snart gå ut och hämta tidningen och slänga i mig lite fruksot. Sen måste jag ducha, känner att jag verkligen skulle va i behov av det. Mitt hår känns trassligt, jag måste verkligen vrida och vända på mig hela tiden när jag sover för så är det nästan alltid.

SKall försöka hinna med en promenad innan jag åker in till stan och skall handla lite snabbt innan jag börjar skolan.
Skolan börjar kl 13. Eftersom vi inte hade någon förläsning förra veckan så skall vi ta igen det idag, så jag antar att det blir full fart. Fram till kl 17.
Efter skolan skall jag direkt hem och så skall i göra tacos och se på film.
Imorgon kommer det nog någon och köper våran tvbänk(den gamla alltså), vi har inte redan tröttnad på den nya :)

Fått lön idag igen, dem skall sparas hela slanten. :) Nu har jag köpstopp, för mig själv, skall försöka iaf.

En bild från thailand, när i ligger på hotellrummet och väntar på att flygplatsen skall öpnna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0