Fan va bra det gick idag.

Det gick så bra på jobbet, drog in 271 kr i timmen. Då blir man glad alltså. Tänk om det alltid kunde gå så bra.

Va iaf i stan idag med mamma, skulle häljpa henne hitta en bikini och så fika vi. Va ingen idé för mig att åka hem så jag stanna istan och börja en timme tidigare istället.
Anders fick komma in och hämta mig sen..

Fick med andra del till bikinin idag och den passa iaf precis. Den va fin, hoppas den blir ännu finare när man fått lite färg.

Skall även på en hudanalys nästa fredag, den va gratis. Aldrig fel med grejer som är gratis. Se va dem säger om min konstiga hy, jag får kommer aldrig underfund med den riktigt.

Kommentarer
Postat av: blondstar - blivande ung mamma

ja, fast nu har vi kommit på att jag ska ju ut o äta med gamla klasskompisar ikväll kl 18, så tacosen får nog vänta tills imorgon :P ingen riktig lunch mat :P härlig timlön förresten :)

2009-03-27 @ 09:22:22
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0