Bloggfri helg

Igår så va jag i stan på dagen med Erica, hon skulle köpa skor och jeans. Sen åkte vi och åt på sibylla. Good meal, men pommes smaka fisk, så det va väl kanske inte det godaste. När vi kom hem så sköt vi luftgevär, va ju ett tag sen man gjorde det men det gick förvånansvärt bra ändå. Träffa gjorde jag iaf.
Anders pappa ringde in till Anders och sa till att jag skulle komma ut i ladugården för det va en ko som skulle kalva, så jag sprang ut jag. Han visste att jag ville va med om det. Och nu fick jag det, en svart jättesöt kalv blev det.
Är så kul när dem skall försöka stå upp, benen är lite vingliga om man säger så.
På kvällen såg vi film, pineapple express. Jag tyckte inte den va så jättebra, men Anders och Jocke tyckte det. va mer deras filmsort.
Släckte lampan gjorde vi giår med, va det någon av er som gjorde det?
Hade tydligen inte märkts någon skillnad sa geab idag. Dåliga vi va på det gotlänningar.
Fick ju aldrig jobba igårkväll, eftersom dem inte behövde min hjälp längre, lite synd faktsikt....

Idag så sov vi ut ordentligt. Skulle ju virda fram klockan inatt också så man förlora en timme där :P
Åkte till Vallstena idag och hämta stora delar av familjen sen åkte vi på loppis i bäl. Jag köpte två jättefina ljusstakar på rea, dem står på golvet nu, skall tända dem ikväll.
Fick ju köra audi idag, skön bil, drag i bilen det kan man ju inte säga annat om. Skönt att man skall få köra den sen en vecka elller lite mer än en vecka.

Åkte hem och åt en bit mat och har bara slappat, va inne och träffa några sykon till anders också en sväng.

Ikväll blir det pizza och wipeout. Det är ju för j'vla kul. Bara mys mys blir det.
Anders är inne och hämtar pizzan nu skall bli gott, kebabpizza blir det för min del.

Kommentarer
Postat av: Linn

Pineapple express är verkligen sjuk och jag gillar den inte heller. Hela hallen va rolig :)

2009-03-29 @ 19:18:47
Postat av: sara bajs korv

Haha man kan ju undra vart dem pommes varit:)

2009-03-30 @ 22:28:21
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0