ååhhhh

Såg preis ett nytt avsnitt av chuck...hur kan man v så inne i en serie att man blir så frusterad själv av att någon gör slut...?!
Men jag hoppas ännu på det bästa i slutet. Det värsta är att man måste vänta ett tag nu tills nästa avsnitt kommer ut...åhh va  jobbigt.

Gick upp idag kl halv 9, har städat lite lätt sen skickat in ett cv. Hoppas det går igenom...
Han ringde idag, den behövde inga till sommaren, men jag skulle ringa igen i höst om en praktikplats.

Skall sätta mig ner med matten när som helst. Inget roligt, men jag får kämpa igenom dem sista veckorna.
Sen blir det jobb vid 17.

Jag har hittat mitt renoveringsprojekt nu, men det får nog vänta ändå. Det skulle inte kosta så mycket mer i månaden än vad det gör nu, det är det som är det bästa. Men vi är ju två om det så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0