yeeeh!

Börja jobba kl 5 i morse, fan va det regna då. Mysig när man va inne men inte när man skulle gå ut, då villeman bara ligga kvar is ängen. Gick skit bra på jobbet, va och såg på den nya restaurangen kommer bli så sjukt snyggt och bra.

Kanske att man vinner ett håkan hellström paket på jobbet, chefen hade 4 biljetter. Då blir det mingel på kallis först sen konserten på kongressen, sen middag sen party. Men får hålla tummarna. 

Börja jobba kl 17 igen, fick även idag två ragg, eller de kanskejag inte berättat, men igår så va det två killar som ville bjuda mig på resa och middag och massa. För jag va så trevlig och hade en sån uderbar röst, heheh!!
Konstigt att de händer 2 dagar i rad.

Hände också en annan rolig sak på jobbet idag, orkar inte dra det bara. Men kul när de händer lite iaf.

Nu skall jag umgås me min sambo.

LOVE!

Kommentarer
Postat av: saara

vad är det för restautang som skall öppnas? eller är det den ni gjort om?

2009-06-11 @ 20:21:45
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0