Mycket snurrar i mitt huvud just nu.

Gud vad det är skönt med det fina vädret, men shit vad varmt det är idag. Efter jobbet idag mötte jag upp Frida och vi gick och tog en glass på hamnen, så svalkanade, sen tigga vi åt oss lite vatten, snåla som vi är ;)

När jag kom hem så somna jag i solen, gud vad trött jag är hela tiden, men gud vad jag älskar mitt liv just nu.
Har bara det underbart, grillar, myser, solar, träffar mina nära och kära och bara lever livet. 
Snart åker vi till Öland också det gör ju allt så mycket roligare, de skall bli så skoj! Vi får hoppas på fint väder bara :)

Snart får jag mina kattungar, så mysigt!

Jag har bestämmt mig nu att jag bara skall göra sånt som jag vill göra, bara sånt som jag känner för, varför skall man tvinga sig till att göra saker som man egentligen inte har lust med bara för att man kanske känner att man måste?!
Jag har slutat med det nu.


Kommentarer
Postat av: Saaaaara

yeeah stå på dej:)man skall ju ikke göra nå man inte vill :) jaa hoppas det blir fint väder när vi åker till !!!

2009-06-30 @ 18:03:49
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0