min helg

i fredags jobba jag till 21. Åkte då hem och hade lite mys framför tvn med Anders, med chips och dipp.

I lördags jobba jag från 13-24. det var en skolklass eller snare tva st för dem va 66 pers. som skulle ha wallenbergare, hade aldrig gjort det förut men dem gilla det iaf. David hade grillat lamm hela dagen, se de hade vi en grupp på kvällen som åt, jag stod mest i baren. Roligt!
Åkte och hämta Anders som hade sett på fotboll och druckit öl.
Sov sen gott!

I söndags satt jag kl på åtta. Skulle först hinna rösta innan jag börja jag kl 10. Hade både lunch och middag på g-vik igår. Så jag slöt vid 20. Åkte då hem och såg lite på "the Hills", jag är snart inne på fjärde säsongen. Kan inte sluta titta på det just nu :)
Men det är rätt skönt att se på det, för då tar man det lugnt också.
Eftersom jag skall jobba så mkt nu, min närmast lediga dag är på midsommarafton. Då har jag plöjt igenom 19 dagar i rad. Men man är bara ledig en dag då, se det är inte direkt så att man får återhämta sig :)

idag så börjar jag kl 17, så jag har lite sovmorgon de är skönt. har kollat lite på "the Hills" och tänkte städa idag, det är ett måste här hemma nästan. Skall börja flytta in lite grejer i det andra rummet också, har ju utökat våran lägenhet lite.
Måste göra köttfärssås också, just det i lördags fick jag hem ett halt helgrillat lamm, som blev över. Nice va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0