Min helg

Blev aldrig någon utgång i fredags, åkte hem till vallstena istället och va med dem.
Jobba sen i lördags, fast på dagen förberede vi så att v kuna slappa ut kalvarna idag.
Sen skrev sara sms när jag jobba om jag ville med ut igår, lite velande fram och tillbaka så, fine!
Blev väldigt spontant, sara, jocke och sara kom väl kanske hit vid närmare halv tio. Så det var bara hem och byta om i stort sätt.
Så vi åkte taxi in alla, va längesen jag va ute med älsklingen så det va roligt.
Gick på munken, va helt okej, men det kunde vart bättre.........................!
När vi skulle åka hem, fan va det regna då! Somna väl kl 4 i morse. Sen va det upp halv tio och så va det ut och släppa
ut kalvarna, det är så roligt att se.
Åkte in till jobbet idag, men fick mig en riktig överraskning!

Vissa saker kommer jag nog aldrig att förstå mig på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0