Jag är så glad men ändå så arg.

Idag har jag hunnit med en promenad med hunden, en fika med svärföräldrarna. Sen åkte jag hem till vallstena, alltid lika roligt att träffa dem, måste se till att det blir oftare.
Jag va en sväng vid tandläkaren i slite, det gick mkt bättre än jag trodde. Jag har haft en massa tandsten sist jag var där, så det förväntade jag mig ha även idag, och att det skulle bli svindyrt.
Men jag hade bara tandsten vid en tand, så hela besöket kosta mig 540 kr, men försäkringskassan betlar ju 300 kr så det blev inte så mkt pengar, 240 betala jag. Super bra, jag som räknat med en 1000 kr.
Stress stress in till jobbet, när jag väl kom dit så fanns inte mina varor där som jag hade beställt, Ringde david då har dem tydligen hamnat på koggen på något lustigt sätt, jag sprang ut i bilen och rusa in till koggen, vid där här laget skulle gästerna komma om 1 timme och 20 min, på den tiden skulle jag hinna åka in till koggen hämta varorna, ut till gustavsvik igen och laga amt till 50 pers. Jag hann men fan va jag fick stressa.
När gästerna väl kom så va det massa allergier som dem inte anmält, det är så typiskt, börja med att det va en som inte tålde paprika, blääää, sen kom 3 st vegetarienar....de va bara att inprovisera och hitta på en lösning.
Faaan vilket dåligt humör jag var på då, men de va bara och le och va glad.
Var helt slut i huvuvdet och kroppen när jag kom hem, idag rann verkligen svetten ur min panna!

När jag kom hem så har jag sett lite på "the hills" så jag har sett slut på hela säsong 4...

Den restaurangen som jag skrev om det är den nya restaurangen som gotlands resor öppnar i anslutning till det nya hotellet som öppnades den 1 juni, restaurangen kommer börja drivas nästa vecka. Sen skall dem bygga om koggen då skall personalen flyttas över dit.

Nu skall jag sova Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0