....

Jag har hunnit med en del sen sist om jag säger så.

-Nu har jag klarat av min 19dagars jobb maraton. Men det är ännu grymt mycket jobb.

- Varit på anställningsintervju

- Har snart gjort klart min jobbvecka på sporthuset

- Klara tentan :)

- Haft en mysig midsommar med mina nära och kära

- Jobbat grymt mycket, eftersom jag för tillfället har 3 jobb.

- Men slutar på ett av jobben i morgon iaf

- Grillat har det gjorts, mys!

- Har klippt, färgat och slingat håret, blev jättebra, lite annorlunda, tack cornelia!

m.m

Kommentarer
Postat av: saara

har du ingen bild på din nya frisyr? :) Graaaaaattis att du klara tentat naaajs... <3

2009-06-24 @ 17:28:13
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0