Varmt i Lägenheten idag.

Jo idag när jag vakna va det sjukt varmt här inne, det va det också i natt kom jag på nu. Ville bara öppna ett fönster men då han man frusit ihjäl istället.

Tog mig en liten sov morgon idag iaf, måste börja gå upp i tid så man hinner plugga. Men den här veckan va det inte så mycket så jag tar det lite lugnt.
Har iaf lagt upp min vekca hur jag skall plugga, vilka dagar och så.

Åhh jag är så arg på a-kassan, på deras system. Det är över en månad sen jag blev arbetslös, men har inte fått några pengar ännu och nu har jag ju börjat plugga....

Uppdaterar om Thailand senare...

Lite återblick va som hänt de senaste dagarna.

Söndag: Sov rätt länge. Anders va iväg och jobba så han kom hem där runt tolv, då jag precis gick upp, Jag betala räkningar, usch, inte kul när man har räkningar på 6 tusen, när man inte har någon inkomst. 
Jag och Anders åkte sen in till stan och handla, sen blev det en sväng till Vallstena på en fika. Samla ihop grejer till Loppisen.

Måndag: Skrev i ordning veckans upplägg vad jag skall plugga varje dag. Sen så åkte jag med mamma hem till Vallstena. Mommo var också där. Mamma klippe av mitt hår lite och jag färga det, Känns väldigt kort alltså, men jag tänkte att jag klipper av det slitna sen skall jag börja ta hand om mitt hår ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0