Vaknade precis..drömmar!

Jag vaknade och kom i håg som alla andra nätter vad jag drömt om. Drömde att jag var så sur så jag slog sönder en glasruta, i thailand...behöver ju inte dra hela historien om varför jag var sur, jag var väl ledsen också.

Undar varför endel (som jag) kommer ihåg sina drömmer, så väldigt detaljerat. Men andra dem kommer bara ihåg kanske ett par drömmar per år.
Jag tror att mitt sätt att drömma är att få rensa hjäran, från alltid skit, man har och har upplevt.
Men jag har kommit på att det man drömmr om, det betyder inte att den saken skall hända.
Jag har ju en drömbok jag kan läsa i.
Jag kommer ihåg min drömmar nästan varje natt. Lite kul är det, men inte när det händer hemska saker.
Ibland drömmer man ju så djupt så att man tror att det har hänt på riktigt när man vaknar, det är läskigt.
Men det jobbigaste är ju när precis skall ta en tugga av kanske en hamburgare, då vaknar man. Det måste ju tyda på att man är hungrig.
Samma sak om man drömmer att man skall precis gå på toa och har precis sätt sig ner, då vaknar man att man är jättepinknödig tex.
Rätt roligt med drömmer egentligen, att tyda dem. Dem visar ju på ett sätt hur våran hjärna fungerar.



Min mosters hund.
Hon somna in i Lördags. Hoppas du har det bra uppe vid moffa.
Nu tar han hand om dig. Där får du vara frisk och ung.
 Vi tänker på dig och saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0