Va skall man säga..

...är nog det roligaste jag upplevt på länge. Skrattretande faktiskt!

Märkte förut att jag hade värsta tovan bak i nacken. Louise skrämde mig lite på telefonon. Så jag börja ta ur en del slingor, men fan va jobbigt det va. Så  jag orka inte med hela. Får göra det efter helgen. Då skall jag ha en massa hår inpackning och färga håret. Skall verkligen försöka att sköta om det väl.

Det är bara jag som bestämmer över mitt liv. Ingen skall komma och försöka att få mig och må dåligt, på något sätt.
Det är bara jag som kan bestämma hur jag vill leva mitt liv. Ingen skall komma och bestämma det åt mig.
Så jag lever mitt liv så som jag gör, för jag älskar det.


Anders du är min stjärna, du lyser mycket klarare än alla andra stjärnor<3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0