Nu va det länge sen....

Det har hänt mycket sen sist..

Badrummet är klart, flytta in i det igår och premiärduscha i det idag..

Jag börjar plugga på fredag, skit skoj! Men jag kom på att det är dyrt med kurslitteraur.

Många av mina närmaste ha fyllt år.

Jag har kommit på att ja vill ut och resa igen. Blir nog en sista minuten i vår och en i höst. Sen vill jag till thailand nästa vår igen. Men vet inte om jag kommer ha råd till det. Efter som man nu skall bli n fattig student och leva på 5600 i månaden. tufft liv!

Har bott i Vallstena i någon natt, mysigt att träffa familjen.

Vill nu bara ännu mer ha en hund, efter att ha träffat saras nu.

Jag skall försöka att börja skriva om thailand, igen . I morgon förhoppningsvis.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0