Köttbullar.

Anders va bara hemma och vände han skulle ibäg och jobba igen. Så här sitter jag med datorn i knäet och slötittar på tv. Men snart börjar unga mödrar, som jag skall se.
Laga köttbullar, Potatis, brunsås och broccoli förut gott va det. Nu står det på spisen och väntar på Anders. Men jag vet inte när han kommer hem.

Saker jag hunnit med idag
- Gjort Tentafrågor
- Ringt  Nti skolan
- Sett en film
- Sökt ett jobb
- Lagat mat
- Sen något mer, men det kommer jag inte på nu!

Saker som jag tänker göra i morgon(Försöka)
- Göra närvaropro matten
- Till skolan halva dag
- Veckohandla mat
- Hämta ut banankartong
- Posta brev
- Växla pengar till loppisen
- Laga middag till mig och Anders, blir nog fläskfilé

Nu skall jag se tv, så hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0