Thailand dag 25

(23 Nov)

Idag gick vi upp lite efter åtta. Då packa vi väskan och gick ner och åt frukost. Jag åt bacon, rostmacka och ägg, 14 kr. Efter frukosten tog vi våra fullproppade väskor och begav oss till vårat hotell som v skulle bo under natten. Det låt mitt emot busstationen. Rummet kosta 300 kr för en natt och då bor vi alla i samma rum så det va hyfsat billigt. Är ju pool på stället. Vi gick direkt ner till poolen och låg där några timmar, kallt som fan i vattnet bara. Sen skulle dem andra 3 till tnadläkaren. Dem skulle bla sätta på en diamant på tanden. Jag satt vid datorn medans dem gjorde det. Sen gick jag runt och kolla lite på gatorna, köpte lite vykort. Cornelia gjorde även en undersökning, då hon fick reda på att hon hade ett hår. Så hon fick springa till busstationen och boka om våran bussresa till bangkok i morgon två timmar. Så hon kunde hinna laga tanden.
När dem va klara gick dem och hämta sina klänningar hos skräddaren. Vi alla va vrålhungriga efter det så vi gick till burger king efter många viljor. När vi åtit klart gick vi till en supermarket. Jag köpte massa skönhetsprodukter, min hy kändes så skitig. Så det va behövligt.
När vi kom tillbaka till hotellrummet, slappa vi ett tag. Jag hade fått så ont i halsen så jag vila ett tag. Sen begav vi os till kvällsmarknaden. Där hitta jag några välidgt billga fynf. En klänning för 4 kr.bla. Sen köpte vi även majs, va ett helst stånd med alla sorters majsvarianter. Sen fick jag även en julklapp av Louise, ett mobilsmycke som det stod Linda på. Efter lite handlande gick vi och åt. jag åt vitlöksbröd och en currygryta med kyckling. 20 kr. Nu skall vi packa våra väskor klara tills i morgon, sen sova.

forts följer..

Louise mediterar vid poolen, julstämning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0