ny vecka.

Nu är det måndag igen!

Igår så fira vi Hanna, hela familjen samuelsson va uppe vid henne! en trevlig eftermiddag.
Igårkväll så laga jag och Anders mat, det blev fläkskottletter i ugn med kokt potatis och smörstekt färsksparris. Skit gott!
Sen blev det en film och lite gott.

Idag sov jag ut lite, närmare bestämmt till halv tio. Gick upp läste om famijerätt och läste efter det tidningen.
Nu har jag betalt räkningar och fört över pengar TILL sparkontot, första gången på flera månader det går pengar dit istället ifrån. Så det kändes skönt. Har lite funderingar på att åka till Vallstena nu, börjar jobba kl 17. Men jag hinner dit en stund. Skall även kolla i ikea katalogen, inredarnas bibel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0