ny dag

Va i stlm igår, va en underbar dag. Vi va på slottet och kolla sen så gick vi mest runt och hade det bra. Hitta några fynd.

Idag har jag pluggat och sett film typ, jobba ikväll, gick inte överdrivet bra men helt okej..
skall jobba i morgonkväll på koggen, kan nog bli ett riktigt fylleslag, hehe

Anders är hos elias, undra när man får träffa honom klokt nästa gång. Vi har gått om varandra nu i två veckor. Känns lite jobbigt, när jag väl är ledig har han annat för sig.

Nu skall jag stoppa i mig resten av pizzan.!

Kommentarer
Postat av: lille.Mor

Låter mysigt med en dag i huvudstaden, är avunsjuk.

Hoppas vi syns den 6 mars och aftar. KRAM

2009-02-27 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0