Min dag

Idag så har jag varit ute och gått med inger och hundarna. I all snö. Jag vakna i morse när andesr skulle gå upp sen kunde jag inte somna om, så jag låg och såg lipstick junlge tills klockan halv nio.

Vattenpumpen i bro har gått sönder så vi har inte haft något vatten sen igårkväll, man märke då vad mycket man har vatten till. Du kan inte dricka, spola,diska,vattna blommorna, ge djuren vatten, duscha(som jag verkligen sulle behöva)..hur mycket som helst som inte går att göra utan vatten.Men yngve for in idag för att ev köpa en nya om det finns på lager, är det en beställningsvara blir det lite jobbigt. Han kom hem för en stund sen så vi får se vad han fick ta på.

Idag skall jag egentligen ha åkt in och pluggat matte, men det fanns ingen lärare där, så jag får ta det i morgon. Innan jag börjar juridiken. Stressig dag i morgon, men men! Sen blir det nog en underbar helg på fårö.
Jag skall träffa natta idag iaf, det blir nog inte inställt. Sen skall jag prova ut en BH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0