lipstick jungle.

Har helt fastnat i den serien, snart klar med säsong 1. Men som tur har jag säsong 2 hemma också.
Igår så gick min mobil sönder, Anders pilla på den. Så jag får väl ta och lämna in den snart.
Skall börja jobba kl 15, idag. Skall bli skönt att träffa lite folk, nu borde jag gå och läsa ur köplagen, eller jag måste nog.

Jag har fått min alla <3 dag present av älsklingen, jag skall få gå och få hjälp med att prov ut en BH som verkligen passar, ingen tråkigt vit eller svart. Som det alltid blir när jag köper en själv. Så fundera att göra det på torsdag.
Tack baby!

Snart är det alla hjärtans dag, skall bli mysigt. Vi har hyrt en stuga på fårö, vid sudersand. Där vi skall äta tre rätters och bara ha det mys, framför brasan. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0