"Ledig"

Idag kan man säga att jag är ledig, från jobb iaf. Men jag måste plugga hela dagen ändå. Skall göra tenafrågor, skicka in en inlämningsuppgift, läsa 40 sidor i en bok, plugga matte. Så jag kan säga att jag har att göra ändå.
Imorgon är det skola igen börjar kl 13. Direkt efter skolan så skall jag jobba på koggen. Hoppas inte det blir allt för sent men det kan det säkert bli, ett gäng som skall äta 3rätters.

Igår på jobbet gick det bra, inte lika bra som ii förrgår men en schysst timlön ändå.

Synd att jag skulle jobba på söndag morgon, skulle va kul att gå med ut i helgen. Men får ta det en annan helg. Jag får tjäna pengar istället. Till utlandsresan. Får se vart den bär av.

Man kan ju undra när det skall sluta att snöa, det snöar ju konstant hela dagarna.

Hörde en debatt på radion iförrgår om det är okej att dejta flera samtidigt.
Dem flesta sa att det inte va okej, och det kan jag förstå. Vem vill få reda på att den man dejtar, dejtar fler. Sårad man skulle bli då. Då känns det som att man leker med deras känslor. Många killar ringde in och sa att dem inte tyckte det va okej, dem ville känna sig speciella inte en i mängden lixom. Varför dejtar man fler?! är det för att om man förlorar en så finns det alltid en ny eller hur tänker man?
Jag är emot!

Sen hörde jag en debatt på radion igår, om det va okej att känna skadeglädje.
Dem flesta sa att dem tyckte det va okej. Det är ju alltid kul att driva med någon. Men så sa en någon klokt, att det är okej så länge det inte skadar ens egen själ. Visst kan man driva med folk och ha kul åt det men inte när man känner sig dum efteråt.
Jag är för, när det är på en schysst nivå!

Kommentarer
Postat av: L

Hoppas matten går bra nu! :)

2009-02-19 @ 11:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0