Jag fick jobbet..

..så jag börjar på måndag, spännande!
Allt ordnar sig tillslut, skall se till att sälja en hel del :)

Har varit inne vid natta idag, vi handla mat på maxi, blev revbenspjäll med 2 olika potatis sallader.ROligt när man kan handla i delidisken. Sen såg vi en film, den första var för kass, sen den andra somna jag i så jag sååg inte så mycket.
Sen gjorde vi peeling och ansiktsmask.
Nu har vi fått tillbaka vattnet. Så snart skall vi duscha.
I morgon blir det skola hela dagen, först 10-11 matte , till natta och äta mat sen börjar skolan igen kl 13-16.45 juridik.
Sen direkt och handla, sen sova nästan för jag skall jobba på Lördags igen, 5-11. Sen blir det raka vägen ut till fårö.
Hoppas det inte är så halt som idag, är fan inte kul att köra då, så spårigt.

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad är det för jobb du fått?

2009-02-12 @ 21:28:35
Postat av: Sara Hinas

Vad för jobb? :)

2009-02-12 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0