helgen

Åkte ju ut till fårö lördags efter jag slöt att jobba kl 11. Vi stanna till i fårösundsaffären och köpte lite lunch. Sen så tog vi färjan över, ett problemn vi hade när vi kom till sundersand va att vi inte hitta receptionen. Dem hade flyttat den, så tillslut hitta vi den. Vi fick en stuga längst ner i hörnet, närmast vattnet. En jättemysig stuga. Vi gick sedan en promenad och på vägen hem så högg vi ved, inklusive mee! Sen gjorde vi eld och åt en jättegod middag och bara mysa. Spela även ett skit skoj spela.

 

Igår börja jag jobba på mitt nya jobb, skit kul, tyckte jag..alla säger att det är ett pissjobb, men första dagen va förvånsvärt kul. Så det skall nog inte vara något problem. Jag sålde för 350 kr igår på tre timamr, det är bra det. För att vara en första dag, är ju nästan 120 kr timmen.
Jag skall jobba ikväll också.

 

Igår va jag även inne på komvux för att få hjälp med matten, men dem är fan dumma i huvudet där. Skit otreliga och spydiga. Blev så arg på dem att jag gick där ifrån och skall få häljp med matten av linn, tror att du kan det Linn, ett steg på vägen iaf:)

 

Va och lämna in min mobil på lagning igår, så under hela gårdagen hade jag ingen mobil, fatta va tomt det kändes. Jag hade ingen aning om va klockan va och så insåg jag hur mycket man änvänder den:)

 

Nu skall jag läsa om köplagen, kl 11 skall jag träffa Fatime på bibblan. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0