fredagen den 13:e

Gud vad det snöar, och det slutar ju aldrig heller.
Va inne en timme och fick lite hjälp med matten, men shit vad svårt det har blivit. Skall nog åka in lite oftare. Har inte ens hunnit klart med veckans uppgifter, får plugga hårdare nästa vecka. Sen va jag hos natta, hon bjöd på mat, tack natta!. Åkte sen vidare till högskolan och hade juridik. Konsumentlagen! Fick reda på min första inlämingsuppgift. Efter föreläsningen så va det direkt ut till maxi oxh handla, kände mig väldigt stressad. Känner att jag ännu är det, kan inte riktigt varva ner.

SKall snart skriva en liten packlista och packa. Sen blir det nog sängen. Skall upp tidigt i morgon.
Kommer nog inte hinna blogga mer i helgen, kanske söndag. Vi åker ju till stugan i morgon. Ha en bra helg alla.



Kommentarer
Postat av: Natta

Det var så lite så.. Se till att varva ner tänk på magen och kör försikigt i morgon riktigt halt ute..Puss

2009-02-13 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0