förkyld?

jobba igår kväll. ingen rolig kväll att jobba, eller till en början va det de. Men sen börja dem klaga på maten, jag sa att jag kunde inte svara på varför det inte va bra. Eftersom jag inte tillagat den. Så blev det av i alla ändar kändes det som. Sen va dem ohyfsade. Det va norrmän också. Allt blev bara fel kändes det som. Skönt när dem entligen gick, fulla va dem då iaf.

Vakna idag gick direkt upp och gjorde matteprovet. Det kändes bra, satt i 2,5 timme med det. men sen kom jaag till vallstena och förklara då kändes det som om jag hade fel på allt. jaja!" det märker jag väl sen när jag får tillbaka det.
Åkte till vallstena diretk efter. Vart där hela dagen, bara umgåts!!

Nu sitter jag hemma anders har precis ätit sin pizza. Ja åt ju min i Vallstena..
Skall snart gå och lägga mig eftersom jag börjar jobba kl 5 i morgonbitti.

I tordagskväll så börja näsan bara rinna, håller ännu på. Så jag hoppas det går över snart. Vill inte va förkyld.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0