skola, all day long

Skall snart gå ut med hunden och hämta tidnigen, kanske få i mig något att äta får se. Måste tyvärr kör i det här vädret idag också. Skall först in till komvux och plugga matte, jippe. Det ligger först på schemat idag iaf.
Fan va sjukt trött i morse när jag vakna, känns som att jag inte har sovit ett dugg. i morgon skall jag upp kvart över 4, då kommer jag nog vara ännu tröttare. Jaja!

Det snöar fortarande, när skall de sluta kan man börja undra.
Anders försov sig i morse, men när jag sa till honom så verka han inte bry sig så mycket. Men jag tror han kom iväg i hyfsat bra tid ändå.
Efter att i gjord ansiktsmask igår, så känns min hy jättelen, skall kanske börja göra det lite oftare. Det va ett bra tag sen jag gjorde det sist.
Kan vissa människor växa ifrån varanda?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0