det går som smort

Igår sålde jag nästan för 200 kr i timmen. Skit bra! Hoppas det fortsätter så. Blir en bra lön då. Men så bra lär det inte gå varje gång, men man kan ju hoppas.

Snart kommer Linn, skall hjälpa mig med matten.

Jag har hittat min kamerasladd precis, så jag lägger in lite bilder senare om jag hinner.

Skall jobba ikväll på tele, men koggen ringde och ville att jag skulle jobba hos dem, men tyvärr kunde jag ju inte det. Jag skall jobba vid dem fredagkväll och söndag, det blev ycket jobb den här veckan. Blir streesigt att plugga. Har ett prov i morgon och även en inlämningsuppgift. Men det skall bara hinnas med. Stressig vecka. Men behöver pengarna så jag kan åka på en sista minuten.

Nu skall jag fortsätta att plugga, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0