"Även detta är en dag herren skapat, låt oss sjunga och vara glada"

Jobbet igår gick bra. Köpte med mig från max och åkte hem. Anders hade ju ingen mat klar hemma så det fick bli max.

Innan jobbet igår va jag och köpte lite skönhetsprodukter till mig, fira att mitt nya jobb går så bra. Köpte en foundation, den va inte billig, men den va skit bra.(på Parelle).
Sen köpte jag även 2 ansiktsmasker, skall börja göra det lite oftare nu. Sen eye makeup remover, pads!
Har faktsikt inte andvänt, foundation på en hel vecka. Min hy känns faktiskt bättre nu.

Idag skall jag plugga matte, göra tentafrågor, tvätta, skicka in jobbansökan, läsa i juridikboken, bland annat.

Vill ha reda på mitt matteprov nuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0