6/2

Nu har min fredag börjat, jag har redan hunnit göra närvaroprov på matten och skickat in en inlämningsuppift till juridiken. Så nu skall jag nog kasta i mig en macka sen skall jag ut och gå. Blir nog lite läsning ur köplagen innan skolan börjar kl 13.15.

Direkt efter skolan skall jag åka och handla snabbt. Sen hem och byta om sen åka och bowla. Skall bli skoj det va ett tag sen man gjorde det. Bussen kommer och hämtar oss kl 19. Så det blir kanske lite tajt. Skolan slutar 17. Sen blir det mat på bowlingen också, antingen pizzabuffé eller tacosbuffé.

Imorgon skall jag på inflyttningsfest, skoj skoj!

Snart är det helg, skönt att koppla av från skolan lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0