Sotaren, check!

Nu har han varit här och allt gick bra, va normalt skitigt sa han.  :)
Nu lyssnar jag på julradio.se, då får man verkligen julstämmning.
Tänkte att jag skulle slå in en julklapp nu, sen skall jag fortsätta att läsa. Man kommer på så mycket när man är hemma som man skall göra, skall bara, skall bara.
Men ibland får man den där lusten, man väntat på länge. Åh då skall man passa på, det är så när man skall städa iaf, inte ofta man har den lusten. Men ibland får man den bara sådär.

Sitter och slötittar på våra bästa år, de var sjukt länge sen jag såg det sist. För något år sedan var jag helt fast i den serien, avboka allt bara för att jag skulle hem och se det programmet, det var verkligen beroendeframkallande och det roligaste var ju att det hände inte ett skit i det programmet. Men ändå var man så pass fast som man var, undra varför. Kanske blir som att läsa folks bloggar som man inte känner, man följer deras vardag. Vissa personer drar mer än andra, vissa bryr man sig inte alls om man missar några dagar, men andra kan man börja vad som hänt på senaste. Men när det gått några dagar så inser man att så viktigt var det inte ändå, det är som när jag kom ifrån våra bästa år. Efter ett tag kände jag att så vikigt är det ju inte för mig. Viilken drog det kan vara!!


Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)

2009-12-07 @ 16:26:47
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Imorgon är det fina priser som står på spel =)



Kramar Jaqueline



2009-12-08 @ 01:34:34
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0