Snygg katt jag har..

Min katt sitter i värsta roliga ställningen, han sitter som att han inte har någon ryggrad och slickar sig på svansen som just nu hänger mellan hans ben.

Idag fick vi ta en tur till roma eftersom svärmors bil inte starta så fick vi hämta dem och köra hem dem till bro, där det bjöds på fika.

Jag älskar tanken!!!

Förlåt Natta, för att det inte kommit upp några bilder. Men min dator har gått sönder, så jag har varit tvungen att föra över bilder till anders, så jag vet inte vart jag skall lägga in dem hän, eftersom jag skall lämna in min datorn på lagning snart. Men dem kommer :)

Julen närmar sig med storsteg och jag älskar det...

Kommentarer
Postat av: Natta

hehe de är lungt tänkte att vi kanske kunde titta på dem i morgon eller nått:)

2009-12-17 @ 12:57:40
URL: http://jagnattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0