Snart helg..

..gud vad veckorna går snabbt. Helt plötsligt är det helg, och det är väl underbart. Speciellt när man har en helg då man inte jobbar. Så i helgen skall jag på modevisning, Hannas Modevisning. Det skal bli jätteroligt, kommer nog ta med kameran så jag kan ta lite kort.

Nu sitter jag här och har precis tänt ljuset, dag två har inte brunnit när än, så jag skall bränna ner två dagar idag. Det har redan gått 3 dagar i december, snart kommer det verkligen vara julafton. OCH min födelsedag...
Anders kommer iaf vara hemma på min födelsedag och det känns lite roligare, förra året var jag nog ensam. Så kom alla på kvällen. Jag älskar att ge julklappar, så det har kanske blivit lite dyrare i år, men det får gå. Det är ju bara jul en gång om året.

Idag skall jag nog in till stan och hämta ut min hittelön från polisen, är väl några ynka ören. Men bättre än inget. Måste även förbi zoo market och handla nytt strö till katterna.
Skall även införbi turistbyrån :)
Får se om jag hittar någon julklapp också.

Nu skall jag skriva en blogg(Skolan), sen göra mig i ordning för staden en sväng.

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Hu va vit man va :/ Haha* Saknar Thailand som fan, vi hade juh så kul!! <3

2009-12-03 @ 09:14:07
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0