Redan onsdag

Idag var det inte så varmt här inne när jag vakna, men nu har jag gjort en eld och hoppas få upp värmen rätt snabbt. Börjar ju bli kallt ute nu också, det är nog därför värmen sjunker så fort här inne, eftersom det är noll isolering.
Idag skall jag iaf fortsätta plöja igenom den där artikel och även jämföra några bilder som vi i gruppen sen skall träffas kl 14.
Idag öppna jag ruta 2, men har inte skrapat den ännu, tänkte att Anders kanske vill göra det idag.
Tänk om man vann en miljon, vad har ni gjort?

Jag hade nog köpt en bil, en klok bil där man inte får punka :), sen handlat lite till mig själv. Sen ett hus tror jag, om man tänker så, är en miljon inte mycket pengar, dem lör försvinna rätt snabbt när man köper hus.
Skulle nog ha rest en del först innan jag köpte ett hus också.

Igår kom Anders hem kl 20.30, tråkigt att sitta hemma själv, men jag såg lite på tv och laga mat och då gick tiden ändå. Han kommer jobba över idag också, så kanske skall passa på att städa, eller slå in lite julklappar. Jag har börjar skriva rim, så det kommer bli jätteroligt.

Våran adventsljusstake (i lördags)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0