Nu var det ett tag sen..

Dagen har varit full rulle med allt julstök, nu på kvällen slog jag in de sista julklapparna.
Sandra var förbi idag och jag fick en jättefin isbjörn, ni vet en sån där man kan ha ute och lyser som i konturerna som en isbjörn. Tack :)

Ikväll har vi sett på uppesittarkvällen och spelat bingolotto men tyvärr ingen vinst. Vi har ätit skinka med senap och rödbetssallad.
Längtar till i Morgon, julafton är något speciellt med. Jag älskar Julen.

Katterna älskar att klättra i granen.
Anders sover i soffan.
Jag ser på uppesittarkvällen.
Det kommer bli en vit jul, det var 5 år sedan sist.
Jag har klarat delkurs 2 nu, superglad!


Nej nu skall jag dricka upp min cider, den sista för kvällen. Får önska er alla en god jul....
Får se om min lust för att blogga har kommit tillbaka till efter jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0